Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΒΙΚΥ ΚΟΤΣΟΒΟΥ-ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΜΠΟΣΟ

Η πανελληνιονίκης αθλήτρια του Αριστέα Άργους Βίκυ Κοτσοβού έκανε την παρακάτω δήλωση.
Κι εγώ με την σειρά μου,θέλω να σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις ευχές σας!! Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ οφείλω στο προπονητή μου Κώστα Κάμποσο για την υποστήριξη , την υπομονή και την αγάπη που μου δείχνει τόσα χρόνια!Κι επίσης την οικογένεια μου και τους ανθρώπους που είναι πραγματικά δίπλα μου και πιστεύουν σε μένα,είτε τα πάω καλά,είτε τα πάω χάλια !!!
Ήταν μια πολύ περίεργη χρονιά,με πολλούς τραυματισμούς και φοιτητικές υποχρεώσεις. ΕΥΤΥΧΩΣ όλα πήγαν καλά κι έκλεισα την χρονιά μου με μια πολύ καλή εμφάνιση!
Εύχομαι σε όλα τα παιδιά καλή συνέχεια,να συνεχίσουν να έχουν τις επιτυχίες που έχουν κι ακόμα περισσότερες!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ